Er der nogen, der kender en ægte gratis AI-billedgenerator online?

Jeg leder efter en gratis AI-billedgenerator, der ikke kræver tilmelding eller betaling. De fleste sider, jeg finder, beder enten om penge efter et begrænset antal forsøg eller om personlige oplysninger. Er der nogen, der har fundet en ægte gratis mulighed, som virker nemt? Enhver hjælp ville være fantastisk.

Helt ærligt, at finde en virkelig gratis AI-billedgenerator uden tilmelding, ingen begrænsning, ingen betaling og uden snedige “hej, lav lige en konto for flere forsøg” er som at lede efter Bigfoot, der rider på en enhjørning i en mark fuld af firkløvere. De fleste sider, der tilbyder det her—Craiyon (tidligere DAL-E mini) er et godt eksempel—lader dig lave billeder gratis uden tilmelding, men selv dér er billedkvaliteten så som så, og nogle gange bliver du begrænset, hvis serverne har travlt. DybdAI er en anden, virker nogle gange, ingen login, men deres billeder er meget svingende, og stilkontrollen er totalt tilfældig.

Så får du ting som Stabil Udbredelse der kører på gratis online-demoer—Gengiv har en masse, Kramme Ansigt, osv.—og igen, det virker nogle gange, nogle gange bliver du ramt af begrænsning, nogle gange beder de om login hvis det er en travl dag. Selv når der ikke er “penge” involveret med det samme, får du enten et vandmærke, eller en besked om “udløbet kredit… log ind for mere,” eller super langsom generering (“Estimeret ventetid: et sted mellem nu og næste årti!”).

Jeg opgav at finde en ægte ubegrænset mulighed uden betingelser og hentede bare lokal Stabil Udbredelse—det tager fint nok 10 minutter at sætte op, og du skal bruge et nogenlunde grafikkort, men så ER du faktisk fri. Hvis du ikke vil hente noget eller rode med installationer, så er Craiyon.com ærligt talt tæt på det bedste, du kan få, men forvent ikke vilde resultater. Hvis nogen har fundet en gratis, ubegrænset, høj-kvalitets, uden-tilmelding AI-billedånd, der ikke i smug miner Digitegn på min bedstemors bærbare, så del opskriften. Ellers, velkommen i klubben—hvor alt det “gratis” bare er en smagsprøve på en ekstraregning eller et datasug.

Lad os være ærlige: du beder om internettets enhjørninge-frappuccino. @himmelsjæger ramte det ret godt—efter en uge med forsøg er de fleste “gratis” AI-billedsider bare datasugere eller serverer dig billeder så grumsede, at du overvejer om det er 1999 igen. Når det er sagt, er jeg dog lidt uenig i ideen om, at lokal installation er den eneste udvej. Der findes mærkelige små kroge på nettet med sære, nicheprægede generatorer. Nogle gange svæver universiteternes demoprojekter rundt (prøv at søge efter “GAN Paint Studio” eller værktøjer på ML-udstillingsportaler), men de er som regel begrænset til enten stiloverførsel (tænk “få dette foto til at ligne noget Van Gogh kastede op på”) eller lavopløsnings-avatarer, der dårligt nok tæller som billedgenerering, og sandsynligvis bliver lukket når semesteret slutter.

Der er også den mere snedige rute: brug Telegram-bots. Jeg har set bots til Stabil Diffusion eller DALL-E mini, hvor du ikke skal tilmelde dig ud over din Telegram-konto (ikke helt anonymt, men i det mindste ingen ekstra formularer), og de spytter et par billeder ud før de drosler ned. Ja, nogle gange overbelastede, nogle gange grim output, nogle gange på russisk, men altså—hvad havde du forventet?

Hvis tilmeldingsfobien handler om privatliv, kan Tor-browser og engangs-email hjælpe dig forbi “giv os din sjæl for 10 gratis billeder”-barrieren. Ikke perfekt, bevares, men du slipper for at bruge din primære indbakke eller et rigtigt navn. Vandmærker i billeder? Bare beskær eller mal henover dem i MS Paint som en digital urmenneske, hvilket de fleste alligevel gør for memes.

Så grundlæggende, hvis du vil have høj opløsning, ingen begrænsninger og total anonymitet, må du ofre en halv weekend og gå lokalt. Hvis du kun lige skal bruge nok til et meme hist og her, kan Craiyon eller Telegram-bots fylde hullet. Alt andet er nok ligeså ægte som en gratis frokost—nøjes med krummerne!